Om te starten: 1.5 p.p.

Brood van Menno met dukkah en olijfolie

Ingelegde groenten met tomaten-sesamdip

Voor- en tussengerechten:

Vichyssoisse met gerookte olijven en ingelegde zoete aardappel (vegan)  8.5

 Tartaar van artisjok, shakshuka dressing, gepocheerd ei en pangrattato 9.5

Handgeslagen carpaccio van ossenhaas met mierikswortel, kappertjes en Parmezaan 11.5

Poulpo met chorizo, gekonfijte La Ratte aardappel, salsa campera en gerookte paprika 11

Hoofdgerechten:

Farotto met pecorino, paddenstoelen, courgette, pepita’s en cavolo nero 19

Melanzane alla Parmigiana, buffelmozzarella, oregano pesto en waterkers 20

Rouleau van polderhoen, polenta, romescosaus, venkel en kip-dragonjus 22

Zeewolffilet met paksoi, bisque, brandade kroket en nori 22

Double Dutch sucade steak, portobello met sherry en sjalot, beurre noisette en friet van Friethoes 23

Nobel burger / Vega burger: Cheddar, chipotle mayonaise, gekarameliseerde ui, augurk en friet van Friethoes 17

Bijgerechten:

Knolselderij frieten met rozemarijnmayonaise 6.5

Salade little gem met mosterd vinaigrette 4.5

Friet van Friethoes 5.-

Nagerechten:

Chocolade truffels (4) 6

Cheesecake met rood fruit 7

Clafoutis met bramen, mascarpone, balsamico en hazelnoot 8

Scroppino met verveine 8

Kaasplank van ‘Echte Liefde’ met vijgen-amandelbrood 9.5

Affogato al caffé 8